25 Eylül 2018 Salı

Eski facebook hesabımı açmak istiyorum

Hesabınıza eski bir e-posta veya cep telefonu numarası eklemiş ve sonradan bunu unutmuş olabilirsiniz. Oluşturduysanız, kullanıcı adınızı girin. Manaycafe 477views. Son Feci Bisiklet - Beni Rahatta Dinleyin (Official Audio) - Duration: 4:52.


BU İKİNCİ VİDİOM VİDİODA HESAP DONDURMAYI GÖSTERİYORUM ARKADŞLAR TERCİH EDERİM VİDİOYU SİZLERE. Kapatılan facebook hesabını açma işlemi biraz sıkıntılı ve uğraştırıcı bir yoldur.

Hesabınız kalıca olarak sildiyseniz veya bir şekilde açamıyorsanız bu makalemiz de bu konu ile ilgili açıklama yapılacaktır. Bu kadar büyük bir platformda her zaman yanlış kararlar ve kazayla hesabı kapatılan insanlar olması mümkün.


Ancak üzerinden bayağı zaman geçtiği için şifremi ve e-postamı unuttum, e-posta yerine URL kısmında yer alan kullanıcı adını yazdığımda hesabımı buluyor ama şifreyi bilmediğim için hesabıma giremiyorum. Merhaba mehmet bey benim de hesabım bu gece çalındı mail adresim üzerindeydi şifremi unuttuma tıkladım yeni hesap açıldı eski hesabımı da dondurmuş nasıl ulaşabilirim lütfen yardımcı olun faceme hiç bir erişim yok şuan sadece facebook uygulamasında gözüküyor tıklıyorum şifremi unutum diyorum yeni hesap çıkıyor.


Bazıları bizle iletişime geçerken neden hesabımı kapattınız şeklinde yazmakta. Açılacak olan sayfadaki alana e-mail adresinizi girerek yeni şifre. Sosyal medya bizi esiri olarak eline aldı diyebiliriz.


Defalarca sildikten, dondurduktan sonra yine açtım. Ama kesinlikle açmak ve kullanmak istemiyorum şahsi olarak.

Bugün ki dersimizde hesabınızı nasıl dondurup tekrar açabileceğinizi göstereceğim. Videoyu yazının en altına ekliyorum, bağlantı hızında sorun olmayan. Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az. Misafir - Masaüst.


Ya facebook hesabımı dondurmuştum şimdi açmak istiyorum, açılması için telefonuma onay kodu geliyor ama facebookta yazabileceğim bi yer yok. Eski profilini bul ve zaman tüneline gir. Sağ tarafta Arkadaş Ekle, Mesaj ve. Nokta nokta olana bas.


En kötüsü ise bu hesaplara tekrar erişmek çok mümkün gözükmemektedir. Yeni facebook açmak istiyorum konumuza hoş geldiniz.


KAPATILAN FACEBOOK HESABINI TEKRARDAN NASIL AKTİF EDERİM ? Ben facebook hesabımı mail adresimle sıfırladım. Telefonum a bir kod gönder diyor ama o numara kapandı.


Yeni numaram da kayıtlı facebook da ama güvenlik eski numaram a atıyor kodu. Hesabımın şifresini unuttuğum için ilgili sayfaya şifremi yenilemek için girdim. Hesabımı tanımlamak için e-posta adresimi, telefon ve kullanıcı adımı kullandım ama “Araman hiç sonuç getirmedi.


Lütfen başka bilgilerle tekrar dene. Hesabımı Sildim Geri Açamıyorum probleminin ortadan kalkabilmesi için yapılacak işlemleri adım adım sizlere anlatacağız.


Bir şahıs ve şahıslara tehdit ve nefret içerikli davranmışım ama böyle bir şey yok beni çekemeyen birisi facebook a beni şikayet ediyor onlarda hem sayfayı hem yıl boyunca kurallara harfiyen uyduğum kişisel hesabımı kapatıyor şimdi.

E-posta adresimi de unuttum. Bana yardımcı olur musunuz? Peki ben gün sonra tekrar aynı e-posta adresimden yeni bir hesap açabilir miyim? Ama ne MSN adresini biliyorum ne de şifre.


Adımı soyadımı kullanamıyorum. Kimlik göndermemi istiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.