22 Ekim 2018 Pazartesi

Eski facebook hesabıma erişemiyorum

Giriş yaparken sorun mu yaşıyorsun? Sahte bir ad kullanma. Birisinin kimliğine bürünme. Diğer insanlarla taciz, reklam, tanıtım veya izin verilmeyen başka amaçlarla iletişim kurma. Etiketler: facebook açılmıyor facebook giriş yapamıyorum facebook hesabıma erişemiyorum facebook şifre hata veriyor facebook şifre sorunu facebooka giremiyorum Yazar Mehmet Karaman Uzun yıllar boyunca bilişim şirketlerinde faaliyet gösterdikten sonra, teknoloji, bilgisayar, webmaster konularında edindiğim bilgi ve birikimlerimi burada sizlerle paylaşmaya karar verdim.

Hesap kurtarma aşamasında bana sadece eski şifrelerimden birisini girmemi istiyor ve girdiğim şifre ile hesabımı doğrulamıyor ve bu yüzden hesabımı kurtaramıyorum. Bu kaçıncı dır facebook hesabımı. Bu benim ve bu benim hesabım. Eski hesabıma erişemiyorum.


Erişim için form dolduruyorum ama sürekli ne yazık ki maili alıyorum. Hesaba erişim için desteğinizi rica e. Ancak facebook gibi sosyal medya hesaplarım bu mail üzerine kurulu kalmış.


Yıllardır giriş yapmıyordum.

Her hangi bir sorun olduğunda müdahale edemiyorum. Merhaba, Instagram telefon ve eposta adresimi güncelledim üzerinden bir kaç gün geçtikten sonra hesabın size ait olduğunu öğrenmek için e posta yada numara seç diyor fakat eski hesabim ve nuramam olduğu için kod u oraya gönderiyor ama hesaba girmeden şifre değişikliği yaptığım zaman yeni hesabıma ve telefonuma mesaj geliyor. Bu sorunu nasıl çözeceğim şimdi giriş.


Hesabıma erişemiyorum hesabımdaki kodmatiğin kaldırılmasını talep ediyorum en kısa zaman da dönüş yapılmasını istiyorum. Ben eski facebook hesabıma giremiyorum Zeynep Öztürk Kaymakçı bu hesap adres şifre unuttum bayraklı asker resmim var lütfen yardımcı olun.


Mesajı İlk Yayınlayan. Bakan Soylu ve İmamoğlu telefonda ne konuştu? BB’nin para toplamak için bulduğu. Telefon degistirdim hesabıma gremiyorum şifremi unuttum.


Konuyu maddeler halinde anlatmaya çalışalım. Yöntem çerezlerin ve geçmişin temizlenmesi. Sayfayı veya grubu görebilen herkes gönderinizi veya yorumunuzu görebilir. Ben oyun u silip yükledim ama eski hesabım durmuyordu.


Teşekkür Sayıs ı: 0. Mail attım fakat gündür cevap alamadım. Paylaşımlarım blog ve video üzerine olduğu için anlayabilirsiniz.

Hesabıma telefon numarası ekledim ve hattım kapandı hesabıma erişemiyorum ya da kodmatik koduna ulaşamıyorum gibi durumlarda alternatif güvenlikler hesabınızı kurtarır. En İyi Erkek Görüşleri. Lütfen yardım ederseniz sevinirim.


Swarm hesabıma erişemiyorum. Bu güvenlik kontrolü, sizi şüpheli girişlerden (farklı bir bilgisayardan veya ülkeden yapılan girişler gibi) korumak için tasarlanmıştır.


Kayıtlı numara iptal. E posta adresi de silinmek üzereydi. Ama sene önce basqa bir hesapta kullanmıstım, amma sonra dondurdum. Dondurdugum hesap nasıl olmusa.


Ben gün önce bir sorunla karşılaştım. Hatta facebook beni tanıyor. Yani Abdullah Gürgen olarak ismimi görebiliyorum. Gelelim işin asıl ilginç yönüne.


UYARI : Kısa süre önce kişilerin, hesaplarına erişmelerini engelleyen iki sorun yaşandı: a) "Çok fazla talep" sorunu, genellikle desteklenmeyen kullanıcı kodları kullandığınız zaman görünür. Sections of this page. Accessibility Help.


Yüklü olan videoları isterseniz silme talebinde bulunun bunun dışında yardımcı olamayız dendi. Cevap olarak şifrenizle giriniz.


Nasıl yapabilirim nasıl bana yardımcı olabilirsiniz bütün bilgilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.