3 Mart 2021 Çarşamba

Yeni ev aldım kiracıyı nasıl çıkarabilirim

Mesken ihtiyacınızı karşılamak adına bir ev aldığınızı ancak aldığınız evde bir kiracı olduğunu düşünelim. Kira sözleşmesi, ev sahibi ile kiracısı arasında yapılan anlaşmaya istinaden imzalanıyor.


Bu sözleşme tarafların birbirlerine fesih bildiriminde bulunmamaları durumunda yenileniyor. Taraflar ancak haklı bir neden olması halinde kira sözleşmesinin feshini isteyebiliyor.


Yeni ev aldım kiracıyı nasıl çıkarabilirim

Türkiye’de milyon hanede oturan vatandaşlar kira ödüyor. Yani kişinin "evi satın aldım evi hemen boşalt" deme hakkı yoktur.


Yeni ev aldım kiracıyı nasıl çıkarabilirim

Depozito, kiracıya da iade edilebilir, ancak bu doğru bir usül değildir. Herhangi bir gayrimenkulün satın alınmasının ardından, yeni ev sahibi ayni malik, eski ev sahibi ile aralarında kira sözleşmesi olan kiracının doğal olarak tarafı haline gelmektedir. Fakat içerisinde kiracı oturuyor.


Eski ev sahibi ile. Evi eşimin üzerinde aldım. Kendime ait bir ev var. Ayrıca kirayıda elden veriyor. Bu durumla ilgili olarak yapacağım işlemleri yazarsanız. Son dönemde etrafımızda bir çok kişiden Ev aldım kiracı evden çıkmıyor, yeni ev aldım kiracıyı nasıl çıkarabilirim ? Zira satın aldığınız evde iyi niyetli olmayan bir kiracı varsa satın alınan evden eski malikin tahliyesi nasıl olur diye düşünmeye başlayabilir siniz.


Zira ev sahibi ile kiracı arasında şartlar kiracı lehine. Merhabalar yeni bir ev aldım içindeki kiracını aylık daha kontratı var ve bu kişi günübirlik kiraya veriyor çok fazla idari para cezası yemiş bile ve yeni malik sıfatıyla sözleşmeyi yenilemeyeceğimi noterden ihtar cektim kira sözleşmesi bitince kaymakamlıktan fuzuli işgal olarak çıkartabılıtmıyım, kira zaten ödemiyor, bos tahliye taahutnameside var en hızlı.


Dükkanı yeni satın alan bir kişi, kiracıyı çıkarmak isteyebilir. Devir işlemlerinden itibaren ilk ay içinde yapılan ihtarın ardından, ay sonra yeni ev sahibi tahliye davası açarak kiracının tahliyesine yönelik hukuki süreç başlatabilir. HAKKIMIZDA Polat Hukuk Bürosu avukatları müvekkillerine kalıcı hukuki çözümler üretebilmek amacıyla tüm gelişmeleri yakından takip etmekte ve gerekli eğitimleri almaktadır.


TOKİ uygun fiyatlarla binlerce konutu satıyor! Mal sahibi fakat kanunda belirtilmiş tahliye nedenlerinin doğması durumunda kiracısını çıkarabiliyor. Kiraya verenden kaynaklanan sebepler. Gereksinim, tekrar inşa ve imar.


Yeni ev aldım kiracıyı nasıl çıkarabilirim

Kiracımı Evden Nasıl Çıkarabilirim ? Arkadaşlar aranızda avukat olan varsa özellikle yardım istiyorum. Konu şu, Bir ev aldım ekim ayında. Yaklaşık üç ay evvel yakın derece bir akrabamın hisse tapulu apartman dairesini satın aldım. Ankaradayım yeni bir ev aldım ve içinde kiracı oturuyor.


Noter ihtarnamesine rağmen kiracı, süresi içinde evi boşaltmamışsa ev sahibi dava açarak tahliyeyi sağlayabilir. Kanunda belirtilen süre içinde kiracıya ihtarname gönderilmezse veya süre geçtikten sonra. Bunlardan ilki kira sözleşmesini yenileyerek aynı kiracı ile yola devam etmektir.


Peki kiracı kirayı ödemiyorsa ev sahibi ne yapacak? Kirayı ödemeyen kiracı evden nasıl çıkarılır? Maddesine göre kiracı aksine sözleşme ve yerel adet olmadıkça, kira bedelini ve. Kira ödemeyen kiracı nasıl çıkarılır?


Peki ya kirasını ödemiyorsa? Kirasını ödemeyen kiracıyı evden nasıl çıkarabilirim ? S yakında düğünüm var. Yeni Borçlar Kanunu’nun 313.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.