28 Haziran 2017 Çarşamba

Far sensörü

Far Sensörü - Follow Me Home Modülü Montaj ve Tanıtım - Duration: 8:53. Teknik Kariyer 35views. MODELE ÖZEL - Anahtarsız Giriş (Keyless Go) ve Uzaktan Çalıştırma Sistemi.


The next video is starting stop. Modüle ait özellikler videoda anlatılmıştır. Herhangi bir soru için. Güvenlik Paket🇹🇷Sart Stop Anahtarsız Giri.


Otomatik far sensörü ne Bu konuda bir süre araştırma yaptım ve işimi görecek ve güvenilir bir ürün arayışına başladım. Piyasada çeşitli markaların ürünleri mevcut. TL aralığında ürünler bulunabiliyor. Merhaba, Bu benim ilk videom.


Far sensörü

Kulllandığım malzemlere ait. BENİ DİNLEDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER Far Ayarı Doğru Yapıldıysa Araç farlarınızın periyodik aralıklarla far ayar cihazı ile kontrol edilmesi ve gerekiyorsa ayarlanması gereklidir. Montajını henüz yaptırmadım, sizce böyle bir ürün kullanmanın araca herhangi bir zararı olurmu.


Far sensörü

Cevaplara gelince ön cama yapışık sensör yağmur ve far sensörü, ayna arkasında gördüğünüz ki bu sensörden aynanın size bakan tarafındada vardır, buda otomatik kararan ayna sensörü oluyor. Takılabiliyor ama ciddi bir rakam çıkıyor ortaya yaklaşık 2. Kayıtlı arikushimikato Dr.


Auris 1ND forever Pure SİU T Sport İlk önce bilgi sahibi olun son. Normalde far sensörü olan arabalarda -auto diye bir seçenek olmalı o yok doğrumudur ? Yol bilgisayarı var güya ama kalan menzil falan göstermiyor nasıl bir yol bilgisayarı anlamadım. Sadece Anlık yakıt tüketimi, ortalama yakıt tüketimi, ortalama hız gösteren yol bilgisayarı mı olur ya en azından bir menzil bilgisi olmaması beni düşündürdü açıkçası.


Ancak kodlama için bende kablo yok. Sipariş verdim çinden ama henüz gelmedi. Kodlamaya bir kişi bulabilirsek hafta sonu bir yerde buluşabiliriz. Yağmur ve far sensörü yaptırmak isteyen arkadaşlar bana özelden tel nolarını PM atabilirler.


APO usta ile görüşüp uygun bir fiyat teklifi almaya çalışıcam. Hatta bu mesajı Ayrı bir konu olarak mı ila. Honda Accord - Far sensörü - Follow me Home - MERTMOD. Browse more videos.


Alternatif olarak kol degişmeden basınca takılı kalan herhangi butonda uygundur. Işık sensörü, en zor kısım burası ki üst torpido sökülmeli (işi bilene Dk) Ve bunların kablo tesisatları. Far sensörü güzel ama yağmur sensörü daha da güzel ikisinin bir arada olduğu kurukit diye bişey var sahibinden com da nasıl bişey acaba bilen var mı? Yani Yağmur ve Far sensörü olması için aracınızın bu şartları taşıması gerek.


Yağmur sensörü ile ilgili seçenek VCDS programında görünmüyor, Byte ve bite göre aktif edebiliyoruz. Kampanyalı ve indirimli fiyatlarla satın al. Far sensörü 2-Yağmur Sensörü 3-Karartmalı dikiz aynası (Geri görüş ekranı olandan ) 4-VSC-Viraj denge sistemi-bu çok önemli benim için.


Far sensörü

TRC-Kalkış destek sistemi-Buda çok önemli. Rapid için Yağmur ve Far sensörü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.