18 Temmuz 2017 Salı

Ssk birikmiş paramı almak istiyorum

Ilk olarak söz mevzusu kişiler yatırmış oldukları paraları çekince primlerinin sıfırlanacağını bilmeleri gerekmektedir. Bundan dolayı da emekli olmamış kişilerin paraları toplu.


Ancak bu tutar beklediğiniz kadar büyük bir meblağ değildir. Ama bu durum hiç ekonomik. Ssk birikmiş paramı almak istiyorum. Sgk para alma konusunu bir örnekle somutlaştıralım.


Aslında ssk prim paramı alabilirmiyim sorusunun cevabını kısmen yukarıda verdik. Tekrar değinecek olursak bu haktan yararlanabilmeniz için emeklilikte gerekli olan yaş şartını sağlamış olmanız gerekiyor. Emeklilik doğal olarak ki hepimizin en büyük hayallerinden.


Yukarıda da belirttiğim üzere bağkurda, ssk da biriken parayı almak için emeklilikte gerekli olan prim yaş şartını sağlamış olmanız gerekiyor. Bu durumda olan bir kişinin sskdan emekli. Ssk Birikmiş Paramı Almak İstiyorum ! Emeli olabilmek için sigortalı olma süresi yani prim süresi, belli prim günü ve belli bir yaş.


Bir Cevap Yazın Cevabı iptal et. E-posta hesabınız yayımlanmayacak. LGİLİ İÇERİKLER YAZARIN DİĞER İÇERİKLER İ. SGK ‘liler primlerin tamamını.


SGK prim iadesi almak isteyen vatandaşların Sosyal Güvenlik Kurumu’na e devlet üzerinden ya da müdürlüklerden yazılı olarak başvurmaları gerekiyor. SGK primlerini geri alma işlemi için kuruma, tahsis talep ve beyan taahhüt belgesi ile başvurmalısınız. Prim geri hakkı alma nedir? Danışma Birimi - 27.


Sigortada biriken paramı nasıl alırım? SSK ’dan almanız mümkün. Eşinden Boşanmış Kadın Babasının Aylığını Alabilir Boşanmış kadınlara maaş bağlanması çok merak edilen bir konudur. Bu yüzden SGK bünyesinden emekli olmak isteyen bir çok kişi SGK 4A,4B,4C ve malulen emeklilik evrak takibi işlemlerini ve SGK evrak takibinde yer alan cümleler ve anlamlarını merak ediyordu.


Ssk birikmiş paramı almak istiyorum

BES Birikimlerinin Alınması için Ayrılma Nedenleri Sistemden Emekli Olarak Ayrılmak. Bunlarda ilginizi çekebilir Son Yazılar. Hasta Bezi SGK Karşılama Şartları, Hasta Bezi Nereden Alınır ? SGK kategorimizde yayınlanmıştır.


Ssk birikmiş paramı almak istiyorum

SGK bilgileri öğrenebilir ve gerekli olması durumunda da faydalanabilirsiniz. Yurtiçinden ya da yurtdışından online yapılan tüm SGK sorgulamaları artık E-Devlet E-devlet üzerinden sgk ( ssk -bağkur) sorgulaması için tıkla. Ulaşıp paramı almak istiyorum.


Yardımcı olur musunuz! Ev almak istiyorum ama param yok, peşinatsız ev alınır mı, ne yapmalıyım diyenlerdenseniz peşinatsız olarak ev nasıl alınır bu makalemiz size yol gösterecektir.


Ssk birikmiş paramı almak istiyorum

Günlük ödeme tutarında ödenecek olan birikmiş fark ücretlerim şahsıma ödenmedi. Hakkım olan paramı almak istiyorum. Ne yapmam gerekiyor. Benim hic birikmiş param yok ve paramı yönetemiyorum araç satin almak istiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim.


Ev Almak İsteyenlere : Paranız Yoksa Alternatif Yöntemleri Araştırın. Ankara ssk daki bayanla aynı şeyi söylediler. Tabiiki vazgeçtim bende. Katılmıyorum Katılıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.