22 Eylül 2017 Cuma

Çamurluk amerikan park

Bu videomda corvet, mini cooper, camaro gibi araçlarda bulunan çamurluklardaki amerikan park uygulamasını aracıma yaptım. TL bir maliyeti var ben çok beğe.


Model Honda Civic Fcaracımın amerikan park ön arka led sis ve yan çamurluk led amerikan park lambalarını bu video da sizlere tanıtmaya çalıştım. Farlara sislere beyaz LED. Plaka beyaz aydınlatma. Amerikan park çamurluk dahil.


Roomster Bu modele ait sorular, sorunlar, çözümler. Merhaba arkadaşlar videoda sorun olduğu paylaşılmadığı için videoyu açıp bandicam çekimi yaptım. Cihazda uzun kablo var diğerleri kısa ama. Satmış olduğumuz ürünlerin Tümü KENDİ İTHALATIMIZDIR.


Davlumbaz Dodge Nitro. Panjur Trail Blazer. Park Lambası Tahoe.


Çamurluk amerikan park

Ayarlı amerikan park amerikan park nasıl yapılır amerikan park takılımı IQ amerikan park modülü sinyal uzun yanması amerikan park yapımı park yapımı fiorino. Profil bilgileri Mesajlarını Göster ÜMİT AYGAR. Special meals for younger guests are available. Yaş Mesajlar 13.


KASAYA ÖZEL 2TL Üzeri Ücretsiz Kargo. TOBamerikan park ve ufak değişiklikler. Orjinal ile birebir uyumlu ithal üründür. Sağ (yolcu) Tarafıdır.


Çamurluk amerikan park

Tıkla, en ucuz amerikan park seçenekleri ayağına gelsin. Ben dediğin gibi bakiyim ampulü vesaire.


UPDATE : The health and well-being of you and your family, our team and our community remains our top priority. As a family business that serves the community, we have made the call to keep our website and London store open. We ask you to bear with us if orders take a. This house and its outbuildings remain in their original location. Arkadaşlar easy aracıma amerikan park uygulamasını yaptım.


Çamurluk amerikan park

Bağlantıları far arkasından değil de, röle panelinin yakınında yapmak istedim. Amacım dağınık bir görüntüden kurtulmak ve kablo eklerini. Aynı Gün Kargo Hemen AL.


Volt Adet Kırmızı Sarı Mini Takoz Lamba HY778. Volkswagen Passat B8. Set in the rolling Cheshire countryside they give a great backdrop for visitors and traders alike. Dacıa Duster Paçalık Tozluk Çamurluk Lü Takım.


Mavi kablo park lambasının artı uçlu kablosu soyularak paralellenir. Modül uygun yere sabitlenir. Devre dışı bırakmak istenildiğinde mavi kablo bağlantısı iptal edilir, sistem eski haline döner. Fiyat adet takım fiyatıdır.


Olur tabi ama normal sinyallere bağlarken, çift duylu ampul ve çiftli duy kullanın amerikan park denilen olayı yapmış olursunuz, parklar yanarken 5v sinyaller yanarken 21v olarak yanar. Alimi Delille yendim, Cahili Delille Yenemedim.


Diğerindede sıkıntı vardı sanırım biraz. Hiç böyle birşeyle karşılaştınızmı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.