27 Ekim 2021 Çarşamba

Zyxel modem arayüzü şifresini unuttum

Arayüze giriş yaparken istenilen kullanıcı adı “admin”dir. Modeminizi Türk Telekom’un kampanyası ile aldıysanız web arayüzündeki şifre bölümüne” ttnet” veya “turktelekom” yazarak, Göknet firmasında. Hiç endişelenmeyin (!).


ZYXEL MODEM RESETLEME ADIMLARI - Duration. Ancak bu arayüze erişmeyi sağlayan modem arayüz şifresi zamanla unutulabiliyor. Modem Şifremi Unuttum - Modem Resetleme.

Siz de modem arayüz şifresini unuttum diyorsanız bu yazımız tam da size göre. Daha önce şifre değişikliği yapmadıysanız, birçok modem arkasında fabrika çıkış şifresi bulunmaktadır. Modeme giriş şifresini unuttum, ne yapmam gerekiyor?


Varsayılan şifreyi değiştirmiş ve yeni şifreyi unutmuşsanız bu iki şifre ile modeminize erişemeyebilirsiniz. Fabrika Ayarlarına Geri Döndürme. Bi sebepten dolayı modemi resetledim.


Ağ ayarları bölümünden genişbant kısmına girip kurulumu yapmaya çalışıyorum ama bi şeyi yanlış yapıyorum sanırım. Eğer tüm bu işlemlere rağmen, modem arayüzüne erişmekte sorun yaşıyorsanız, modeminizi sıfırlamanız gerekmektedir.


Yazımızın bu kısmında ise modem arayüz şifresini unuttum ZyXEL probleminin nasıl çözüleceğinden bahsedeceğiz.

Zyxel modem şifresi yazımızın başında kısa bir bilgi verecek olursak. Tayvan menşeli ZyXEL Modemler ülkemizde evlerde ve iş yerlerinde en çok kullanılan modem markalarının biri.


Türk Telekom ve Superonline gibi tedarikçiler tarafından abonelerine verilmesi bunun nedeni olarak gösterilebilir. Sık sık karşılaşılan durumlardan bir tanesi de modem arayüz şifresini unutmak. Kablosuz şifresini değiştirmek yada başka bir ayar için modem arayüzüne girmeniz gerekebilir. Superonline, zyxel, tplink, ttnet ve huawei olacak şekilde modeminizin arayüzüne giriş şifrenizin öğrenebilmeniz için yapılması gerekenleri konu alacağız.


Unutulan modem şifresini kırmak için birçok program vardır. Fakat bu programların hepsi trojan, reklam virüsü vb. Bu sebeple yöntem olarak “modemi sıfırlamayı” öneriyoruz.


Hazırladığımız makalemizde sizlere, modem arayüzüne nasıl giriş yapılır, modem şifresi ve kullanıcı adı nasıl değiştirilir konuları hakkında detaylı olarak bilgi aktaracağız. Her modemin arkasında açma kapama tuşu dışında ufak bir “ modem sıfırlama” tuşu vardır. Arayüz şifresini değiştirdim fakat unuttum bunu nasıl bulabiliriz.


Modemi ttnetten aldıysanız ayarlar otomatik olarak yuklenecektir. Kullanıcı adı unuttum şifresi de modem markası 192. ZyxEL Türk Telekom Modemi Hakkında Detaylı Bilgiler. IP adresi modem arayüzü girişi için en yaygın kullanılan yönetim ekranıdır.


IP adresi ile modem arayüzü girişi yapıldıktan sonra modemin özelliğine göre. Cevap : Eğer modem arayüz şifresini unutuysanız yapacak fazla birşey kalmamış demektir.

Sadece yapmanız gereken modem ayarlarını sıfırlamak olacaktır ve fabrika ayarlarına döndürmektir. Bu işlem için modemin hemen arkasında bulunan reset tuşuna saniye kadar basmak yeterli olacaktır.


Modemi arkasındaki ufak veya bazen igneyle ulaşabileceğin şekilde içeride ulan reset tuşundan resetlersen fabrika ayarlarına döner. Eğer modem şifrenizi unuttuysanız ve modem şifrenizi kırmak istiyorsanız, yapmanız gereken modeminizi fabrika ayarlarına geri döndürmektedir. Yani sıfırlama işlemidir. Modeminizi sıfırlamak için modeminizin arkasında yer alan içeriye göçük butonu bulun.


Bu butona bir kalem aracılığı ile saniye kadar basılı tutun. Eğer ki modeminizde daha önceden yapmış olduğunuz gelişmiş bir ayar (Port yönlendirme, MAC filtreleme) var ise bunlar da tamamen modem ayarları ile birlikte silinip, fabrika ayarları yani cihazı ilk almış olduğunuz bilgiler kayıtlı olacaktır. Bunun yanı sıra wirelles'li bir modem ise şifresine çok dikkat etmelisin.


Daha sonra ttnetin veya diğer servis sağlayacığının sana vermiş olduğu. Ama modem youml;netim sayfasının şifresini unuttum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.