21 Mart 2018 Çarşamba

Amerikan kültür genel merkez iletişim

Genel Merkez : Çağlayan Mah. Aşağıda yer alan sosyal medya hesaplarımız ve iletişim bilgilerimiz ile bizimle iletişime geçebilirsiniz. Bize her türlü görüş, istek ve değerlendirmelerinizi genel ahlak ilkeleri çerçevesinde bildirebilirsiniz. Size geri dönüş ye.


Bilgilerimiz Adresimiz ( Merkez ) Altıntop Mah. Türkiye’de ve dünyanın çeşitli ülkelerinde eğitim sektöründe yatırımlar yapmaktadır.

Akitaplarımız hala verilmedi. Sözde kurumsal bir firma. Kursumuz yetkililerine sorduğumuzda genel merkezden beklediklerini onların elinde bir şey ol.


Bize özel atanmış danışmana istediğimiz an ulaşabildiğimiz, her zaman yardımcı olmaktan keyif alan ekibi ile güzel bir eğitim yılı geçirdik. Derslerin uygulamalı ve yabancı hocalarla işlenmesi çok etkili oldu. Ayrıca burada çok güzel arkadaşlıklar kurdum. Bana ingilizceyi sevdiren Harvard’a ve öğretmenlerime teşekkür ederim.


Csertifikamız İngiltere ve Amerika ağırlıklı 3civarı üniversitede dil yeterlilik belgesi olarak kabul görmektedir.

Siteye masaüstü bilgisayar, mobil veya tablet bilgisayar. Lise öğrencilerimiz Yalçın Dümer ile Tiyatro provasında Anadolu Lisesi öğrencilerimiz Muğla huzur evindeki büyüklerini ziyaret ettiler.


Online-Uzaktan Eğitim Programımız Devam Ediyor. Bize İletmek İstediğiniz Mesajınız.


Eğitimin sonunda, derslerine düzenli devam etmesine rağmen başarılı olamayan öğrencilerine aynı eğitimi ücretsiz olarak vermeyi garanti eder. Bayır Mahallesi, Fevzi Fırat Cd.


Kütahya Kütahya Merkez Meydan Mahallesi Mithatpaşa Caddesi adresi, nerede, konumu, çalışma saatleri, nasıl giderim, yol tarifi. DESTEK HATTI HEMEN ARA. ORTAOKUL EĞİTİM-ÖĞRETİM SÜREÇLERİ. YURT DIŞINDA EĞİTİM Yurt Dışı Eğitim sayfasının içeriği henüz hazırlanmakta olup kısa süre içinde Yurt Dışı Eğitim sayfası içeriği tamamlandıktan sonra işleme alınacaktır.


Firma Puanı Hakkımızda. ANKIRI AMERİKAN KÜLTÜR ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ iletişim telefon ve adres bilgileri. Okulda veya okul dış.


Amerikan Kültür Yabancı Dil Kursu Gaziantep Merkez. Türkiye genelinde 13 yurtdışında temsilciliğimiz, her yıl başarıyla eğitimlerini tamamladığımız 150. Türkiye’nin ve Dünya’nın en yaygın dil okullarından birisiyiz.


Kurumlarımız, uygulanan.

OCUKLAR İÇİN İNGİLİZCE KURSU. Yetenek ve Uzmanlıklar. Yönetmen ilanı ilgili olarak. YABANCI DİL EĞİTİMİ VERİLİR -DÜNYA İNGİLİZCESİ ÖĞRETİR(TÜRK VE YABANCI ÖĞRETMENLER EŞLİĞİNDE) -SADECE TÜRKİYE.


Resmi İletişim Sayfamız. Kampanya ve duyurularından haberdar olmak için mekanı takip edin, yorum yazın ve puan verin. Beğen × Siteye Giriş. Bu işlemi yapmak için siteye Üye Gir.


Giriş yap Henüz üye değilseniz: Üye ol Kapat. Akhisar Merkez Ame.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.