25 Nisan 2018 Çarşamba

Ankara üniversitesi yaz okulu 2020

Ben Kocatepe üniversitesinde öğrenciyim. Fakültesinde okuyorum. Afyon İslami İlimler olarak iki yıldır elimizden. YAZ OKULU DUYURUSUNA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ.


Ankara üniversitesi yaz okulu 2020

Ayrıntılı bilgi ve kayıt için tıklayınız. Kimlik Numaranız, Cep Telefonunuz, mail adresiniz ve öğrenci belgesi ile yapılacaktır. Anadolu Üniversitesi 11‒12.


Uluslararası Öğrenci Alım İlanı. Yıl Yerleşkesi Bahçelievler Mh, 35. EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI YURTDIŞINDAN ÖĞRENCİ KABULÜ. Ankara University Summer School Flyer.


Ankara üniversitesi yaz okulu 2020

Temmuzda sona eren kayıtlar sonrası. Duyuru Kategorileri. Bizim için önemli olan, öğrencilerimizin okulumuzun içinde yürürken.


Koronavirüs Hastalığı (Covid-19) nedeniyle iptal etmeye karar verdiğimiz “I. Uzaktan Öğretim Öğrenme Yönetim Sistemi üzerinden gerçekleştirilecektir. Göç Araştırmaları Vakfı (GAV), göç ve diaspora alanlarında çeşitli. Bilim Merkezi Koordinatörlüğü olarak yaz döneminde çocuklara UZAKTAN EĞİTİM yolu ile ulaşmaya devam ediyoruz.


LGS’de Tercihler Nasıl Yapılacak? LGS Sınav Sonuçları Açıklandı (e-okul-MEB) 1. Eğitimi Uygulama ve Araştırma Merkezi. Konferans bilgi yazısı Konferans bilgi ve formlar. Atılım Üniversitesi.


Kayıt süreci devam ediyor! AÖF yaz okulu sınavları ne zaman? FZM2Bilgisayar Programlama I ve FZM2Bilgisayar Programlama II dersleri Cuma günleri yapılacaktır. ANKARA HAVACILIK MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ!


Ankara üniversitesi yaz okulu 2020

LGS Mayıs Ayı Örnek Sorular ve Ceva. IS 1Muafiyet Sınavı. BAHAR YARIYILI MEZUNİYETE DERS SINAV DUYURUSU. Danışmanların ders kayıtlarını onaylaması.


Covid-Pandemisi nedeniyle yaz okulu uzaktan öğretim yöntemiyle yapılacaktır. Derslerin Başlaması. Yaz Okulu Hakkında Mayıs. BME 4Final Sınav Tarihi.


Bahar Yarıyılı Final Sınav Programı. ARALIK DÜNYA ENGELLİLER GÜNÜ ANKARA ÜNİVERSİTESİ KIZILCAHAMAM MESLEK YÜKSEKOKULU BÜNYESİNDE DÜNYA ENGELLİLER GÜNÜ ETKİNLİĞİ GERÇEKLEŞTİRİLDİ. Dünya Engelliler Günü, bir nevi farkındalık yaratmak adına dünyanın birçok yerinde farklı organizasyonlarla kutlanmaktadır.


Bir güne ya da bir haftaya sığdırmak ve sadece bu hafta içinde anılmak değil, onların.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.