3 Temmuz 2018 Salı

Sakız adası yeşil pasaport

Kapı vizesi alacak tüm yolcular, Sakız gümrüğünde ki GATEVISA yazan yerde sıraya girerler. Türklerin en çok rağbet gösterdiği adalar arasında bulunan Sakız için tavsiye paylaşıyorum. Akdeniz Mutfağı ve Balık Restaurantı.


Binek araca tek yön için 5 gidiş dönüş için Euro ödemeniz gerekiyor. Hususi pasaport sahipleri vizeye tabidir. Sakız Adası ’na feribot ile özel aracınız ile de geçiş yapılabiliyor. Yeşil ve gri (hizmet) pasaporta sahip olanlar.


Türkiye Cumhuriyeti Umuma Mahsus (Bordo) Pasaport sahibi vatandaşlar ve Rusya, Belarus, Ukrayna vatandaşları en fazla gün konaklama, tek giriş ve çift giriş hakkı ile kapı vizesi uygulaması dahilindeki adalara seyahat edebilmektedir. Nisan - Ekim ayları arasında Kapı Vizesi.


Ancak, alternatif rota planlıyorum. Sorum şu: giriş hakkım olduğundan Sakız ’dan sonra Atina-Pire’de pasaport kontrolunde tekrar vizeye bakıyorlar mı? Eğer böyle ise, Balkanlara. Emekli veya çekilme nedeniyle hususi damgalı pasaport başvurusunda bulunan hak sahiplerinden talep formu yerine bir defaya mahsus mensubu bulunduğu kurum.


Bir çok ülkeye damla sakızı buradan gönderiliyor ve adanın ana geçim kaynaklarından birisi. Nisan-Ekim ayları arasında kapı vizesi ile. Meşhur yel değirmenleri, adanın sembolü olmuş durumdalar. Yüzyılın sonlarına doğru adada deri gibi imalathanelerin kurulması ile değirmenler imalathanelerin bir parçası olarak kullanılıyormuş.


Yakınında kafe ve restoranlar bulunuyor. Manzarası ve fotoğraf çekimi için yürüyerek bile gidebileceğiniz bir yer. Merkeze 1-km uzaklıkta yer. Araç Kiralama Hizmetleri.


Sakız adası yeşil pasaport

Kiralık araba hizmetini biz seyahat acentanızdan alabilirsiniz. COM güvencesinde HEMEN SATIN ALIN. Biz Kapı Vizesi ile yaklaşık dk bekleyerek (Hafta İçi) girişimizi yaptık.


Sakız adası yeşil pasaport

Daha sonra pasaport kontrol çıkışını geçerek karşıda bulunan bir kaç. Güney çok daha yeşil turunçgiller ve sakızın yetiştiği taraf, kuzey ise daha çorak ve üzüm bağlarının bulunduğu taraftır. Sakız adası güney ve kuzey olmak üzere ikiye ayrılır.


Bu ağaçları Japonya’ya kadar götürdükleri söylenir. Dünya’nın hiçbir yerinde bu ağaç. Uygulamanın ilk ayında yüzde 22.


Sakız adası yeşil pasaport

Doktor ise, çalıştığı hastane ve Sağlık Bakanlığından, öğretmen ise okuldan ve aynı zamanda Milli Eğitim Bakanlığı’ndan vb. Yahu ben de İzmir’de yaşıyorum, ben de orasını görmedim, ben de mi utanmalıyım diyenlere, siz benim gibi dünyayı keşfe çıktınız mı ki diyorum. Schengen vizesine sahip.


Pasaport kontrolünün ardından Ege’nin maviliklerinde hızlı feribot ile dakika sürecek keyifli yolculuğumuz başlıyor. Feribotla geçiyor olmak ne yazık ki bu kuralı değiştirmiyor. Yeşil Pasaport sahiplerinin gün boyunca Yunanistan’da kalma.


Güneyde gezilecek önemli yerlerine yakınlığından dolayı Emporios, Mesta, Lithi ve Kalamoti bölgelerinde konaklamayı tercih ettik. Yeşil pasaport sahipleri herhangi bir başvuru yapmak zorunda olmadan rahatça Yunan Adalarına gidebilirler.


Kuzey bölgesini keşfederken batıda Volissos, doğu da Lagada ve Kardamila’yı tercih.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.