23 Ocak 2019 Çarşamba

Excel ürün ağacı örneği

Yararlı olması temennisiyle. Kalemler : Ürün ağacı aracılığıyla başka malzemelere bağlı olan malzemeler. Bundan yaklaşık sene evvel ürün ağacı programı yapmaya çalışmıştık. Bu çalışmayı tamamlamak istiyorum.


Yeni bir dosya ekliyorum. Dosya üzerinden gidebilirsek sonuca ulaşabileceğimizi düşünüyorum. Taslak ürün reçetesi – Bu ürün reçetesi, tasarımın erken bir aşamasındayken gerekli malzemelerin taslak halinde bir tahminini verir ve kabaca bir maliyet ve ürün öznitelikleri tahmini çıkarmanıza yardımcı olur.


Malzeme ürün ağaç kategorisi ile başta internet veya bayi web satış kanalında ürün kategorileri oluşturma, yönetme ve stok malzeme listesi üzerinden nasıl k. Bu ürün ağacı yapısı Excelde pivot ile mümkün ancak excelde raporlama sıkıntılı istediğim gibi olmuyor. Vba bazı uygulamaları deniyorum.


Excel de Yatayara fonsiyon örneğidir. Activex control içerisinde treeview ile mümkün birçok güzel uygulama örneği mevcut lakin, bende treeview control sp yok. Ağacı Gruplama VBA Makrolar ile ilgili sormak istedikleriniz, yapmak istedikleriniz hakkında yardım alabileceğiniz bölümdür.


Excel ürün ağacı örneği

Anlattığınız özelliklere uygun bir teslim tutanak örneği bulunmaktadır. Paylaşacağım excel formatlı belgede birden fazla ürün teslimi yapılabilmektedir.


Basit bir belge kullanımı sizler için yeterli olacaktır. Aşağıda yer alan linkten excel formatlı olanı indirebilirsiinz. Dilerseniz programda açarak gerekli. Biz ürün ağacını tanıtırken sadece 1. Bunun içinde ürün ağacı listele adlı butonu kullanıyoruz.


Sayfa deki A sütununda herhangi ürün ağacı ismini aktif hale getitip ürün ağacı listeleye tıklarsak önümüze o ürün ağaçlarının. Nedir nasıl çalışır derinlemesine bir bakalım. Evet tablo adı pek uçan, kaçan bir işlev gibi gelmiyor insana ancak kullanmaya başladığınızda oldukça faydalı özelliklere sahip olduğunu görüyorsunuz.


Excel ürün ağacı örneği

Tabii her zaman olduğu gibi önce nerede bu tablolar. Açılan ekranda XLS yazan butona basıyoruz ve diğer adımımıza ilerliyoruz.


Excel ürün ağacı örneği

Tahsilat makbuzu örneği kırtasiyelerde satılmaktadır ancak bunun yanı sıra tahsilat makbuzu excel formatında da oluşturulabilir. Firmanın kaşesinin kullanılması ve gerekli bilgilerin yer alması halinde excel dosyasında oluşturulan bir tahsilat makbuzunun kullanılmasında sakınca yoktur. Uygun olmayan iletiler çöp kutusuna taşınacaktır. Masa Reçetesine eklemelidir.


Bu işlem sırasında, üretimde kullanılacak ham maddenin stok birimi ve harcama biriminin doğru bir. Learn how your comment data is processed. Merhabalar, Tiger3Enterprise da ürün reçetelerini sql sorgusu ile çekebiliyorum. Fakat üretim seviyeden oluşuyor şöyleki, Mamül içerisinde yarımamül tüketimi oluyor.


Yarımamülün içerisinde başka bir yarımamül tüketiliyor. Satış belgesine eklendikten sonra ürün ağacı olarak değil, aynı anda bir araya getirilmiş bir kalemler listesi olarak hareket eder. Bu kalemlerin miktarını güncelleyebilir, kalemleri değiştirebilir veya ürün ağacında ya da satış siparişinde bunları silebilirsiniz. Veri butonundan Ürün seviyelerine göre BOM‘u oluşturuyoruz.


Ben aşağıdaki gibi örnek bir ürün ağacı ortaya koydum. Böyle bir dosya ya çok ihtiyacım var. Yardım rica ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.