24 Nisan 2020 Cuma

Smear testi sonucu yorumlama doktorsitesi

Smer testi sonucu ekim de sezeryan doğum yaptim kasim smear testi yaptrdm sonuclari söyle hücreden zengin ve hafif derece inflamatuardr. Merhaba smear testi sonucum: hafif inflamasyon ve skuamöz metaplazi. Hasan Tahsin Sanisoğlu.


Anormal bir test sonucu ise hücrelerinizde beklenmeyen yapısal veya genetik bir değişiklik görüldüğü anlamına gelir fakat bu değişiklik her zaman kanser olmak zorunda değildir. Bir kaç doktora sormama rağmen kimisi testi mutlaka yaptırmamı kimisi ise ay sonra tekrardan smear testi yaptırmamı önerdi. Bir de yarayı göre ilk doktor yaktırmamın gerektiğini söyledi. Ayrıca, sıvı bazlı ince tabaka sitolojisinde.


Başak hocam benim sorum smear testi yaptırdım sonucu endoservikal hücre görüldü epiteliyal hücre anormalliği önemi belli olmayan atipik skumoz hücreler Ascus bakteriyel vajinis yüksek riskli hpv Negatif şeklinde yazıyor, bu ikinci testim ay öncede böyle çıkmıştı, bunun üzerine doktorum kolposkopi yaparken hpv virüsünün verdiği hasar görüyorum dedi. Merhaba doktor bey ben smear testi yaptırdım, sonucu atipik hücre anormalliği ASCUS bakteriyel vajinis yüksek riskli hpv Negatif şeklinde yazıyor, bu ikinci testim ay öncede böyle çıkmıştı, doktorum kolposkopi yaparken hafif hücre hasarı görüyorum ama belirgin lezyon yada damarlanma olmadığı için biyopsi yapmaya gerek olmadığını söyledi smear takibi dedi, ama ben.


Ella hapı ve ascus. Merhaba doktor bey yıllık evliyim eşimle kondomla korunuyoruz bazı aksilikler oldu yılda ara ara tane ella hapı kullandım, sonrası rahimde sızı ve yeşil akıntı başladı kadın doğuma gittim tedavi edildi, kez smear testi yapıldı, testin sonucu önemi belli olmayan atipik hücreler ascus skuam. Bunun yanı sıra vajinal duş alınmaması ve genital bölgeyle alakalı ilaç kullanılmamalıdır.


Tarama testleri hastalık bulguları taşımayan normal insanlarda yapılan tetkikleridir. Bu nedenle smear testi tanı koydumaz ve kanser bulguları olan kişilerde kanser olmadığını belirtmez.


Ancak HIV pozitif olanlar, bağışıklık sistemi yetersiz olanlar, östrojen kullananlar, organ. Son Güncelleme: 22. Smear testi bir tarama testidir.


Smear testi sonucu yorumlama doktorsitesi

QF-PCR ile anöploidi taramasında bir anomali saptanmadı. Yardımcı olursanız sevinirim Aynen yazıyorum. Hsg sonucu yorumlama. Eşimin HSG sonucunda bilateral tuba açık batına geçiş mevcut yazıyor.


Seval Taşdemir Kadın Hastalıkları ve Doğum. Normal mi hamile kalabilirmi yorumlarmısınız. Lomber mr yorumlama. Kalçada başlayan ve bir hiza doğrultusunda ayağıma kadar uzanan ağrı uyuşma ve karıncalanma sonucu çekilen mr raporunda Lumboraksal vertebra aksı düzleşmiştir.


Smear testi sonucu yorumlama doktorsitesi

Sdisklerinde deje. Yapılan bu test ile bazı bulgulara rastlanması halinde smear testi sonrasında bazı ileri tetkiklerin yapılması gerekebilir. Test sonuçlarının Bethesta sistemiyle raporlandığını belirtmek gerekiyor.


Test sonucunda anormal ya da kanseröz hücre görülmemesi halinde sonuç “negatif. Birincisi smear (pap- smear, simir) testi. Bu yöntemle rahim ağzı sürüntüsündeki hücreler inceleniyor. Hücrelerin şekillerindeki birtakım değişiklikler, bozulmalar ileride kansere dönüşme riskini düşündürüyorsa, ona göre ileri incelemeleri (kolposkopi gibi) yapmamız gerekiyor.


Biyopsi sonucu Merhaba hocam benim kez smear testi atipik hücreler geldi diye, doktorum kolposkopi yaparken serviks saat hizasında mozaik alan gördüğü için biyopsi aldı ve endoservikal ecc yaptı sonuç, serviks saat hizasında, servikse ait yer yer skuamöz metaplazi gösteren mukuslu alanlar kronik yangısal inf. Rutin smear sonucu genellikle birçok kadında negatif çıkar ve hastanın şikayetleri de yok ise ek bir tedaviye gerek duyulmaksızın hastanın yeniden kontrole muayenesi ve simir için gelmesi gereken zaman belirlenir.


Ancak bazı test sonuçlarında saptanan ve rahim ağzındaki kanser. Gastroenteroloji Huysuz Bağırsak Sendromu hakkında hastalar tarafından sorulan binlerce soru ve uzmanların detyalı cevapları.


Smear testi sonucu yorumlama doktorsitesi

Hormon testi sonuç yorumlama talebi merhaba yaşındayım aydır korunmuyorum hormon testi sonucum FSH 1total testesteron 26. Dünya çapında kadınların çok rahat bir şekilde ulaşabilecekleri, fazlası ile yaygın ve maliyet açısından da oldukça uygun olan bir testtir.


Türkiye’nin en büyük sağlık platformudur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.