28 Eylül 2020 Pazartesi

Uygulamalı İç denetim eğitimi

Titanic City Taksim. Eğitim anlatım, tartışma seklinde yapılacak ve örnek olay tartışmalarıyla desteklenecektir. Amaç: Operasyonel iç denetim metodolojisini olgunlaştırmaya yönelik uygulamalı departman denetimi eğitimi yardımıyla kuruma özgü satın alma, satış, İnsan Kaynakları, finans ve hazine departmanı iç denetim metodolojisinin oluşturulması.


Tamamen uygulamalı bir eğitim olup katılımcıların, görev yaptıkları şirket ve kurumlarda, başarılı iç denetimler gerçekleştirmeleri ve iç denetim sonuçlarını en etkili şekilde raporlamalarını hedeflemektedir. Program, COSO İç Kontrol Çerçevesi ile uyumlu metodoloji önerileri, yol haritaları ve uygulamalı çalışmaları içeren program, kurumlarında iç kontrol uygulamalarını tasarlamak, koordine etmek, yürütmek ve denetlemekle ile görevli iç denetim yöneticileri, iç denetçiler, iç kontrol birimi yönetici ve çalışanları ile iç kontrol sistemleri ile ilgili bilgi sahibi olmak.


Denetçi sertifikası takdim edilir ve eğitim sonuçlanır.

Amaç İç Denetçiler için Uluslararası Meslek Standartları çerçevesinde gerekli olan temel mesleki bilgilerin ele alınması ve uygulama örneği ile birlikte iç denetim sürecine ( başdan sona kadar )genel bir bakış açısı oluşturmak ve uygulamada kullanılabilecek bazı örneklere sahip olmak. Browsing: uygulamalı iç denetim eğitimi.


Yönetimin ‘sanat’ değil bir ‘bilim’ haline gelmesi ve yönetimin fonksiyonlarından en önemlilerinden biri olan ‘kontrol ve denetim. Esentepe Mahallesi. Oyal İş Merkezi Kat 2. Eğitimin temel amacı katılımcılara iç kontrol, iç denetim, hile denetimi departmanlar düzeyinde denetim faaliyetlerinin tüm aşamalarını örnek vakalar üzerinden aktararak bu konularda yetkinlik kazandırmaktır. Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı İç.


Tetkik Eğitimleri, işletmelerin kendilerinde uygulanmış olan yönetim sistemlerinin iş akışlarını kontrol ederek uygunsuzluk olup olmadığını denetlemelerini sağlamaktadır.

Bu Eğitimin adı iç tetkik eğitimi, iç denetçi eğitimi, tetkikçi eğitimi, iç denetim eğitimi, iç tetkikçi eğitimi vb. Denetim Başkanlığının Eğitici Faaliyetleri.


Böylelikle, çok çeşitli pazar sektörlerindeki engin bilgi birikimimiz ve uzmanlığımızı hizmetinize sunuyoruz. Eğitimin Amacı: Kalite yönetim sistemi standart şartlarının ve sistemin kurulması, uygulanması ve sürekli iyileştirilmesine yönelik yöntem ve uygulamaların öğrenilmesidir. Eğitmen: Asıl Eğitmenler: Doç.


Kiwa bilgi, beceri ve yeteneklerinizi geliştirmek için bir günlük seminer çalışmalarından e-öğrenme modülleri şeklinde olan genişletilmiş eğitim programlarına kadar geniş bir eğitim yelpazesi sunar. VTR Akademi Eğitim Hizmetleri Ltd. DENETİŞİM’den DUYURU-07. Serbest Muhasebeci Mali Müşavirve Bağımsız Denetçilerin bir araya gelmesiyle kurulmuştur.


Temel konusunu eğitim olarakbelirlemiş Ankara merkezli bir kuruluş olup, tüm Türkiye’yi kapsayan eğitim veorganizasyonlar düzenlemektedir. Teorik bilgiyi uygulamasıyla beraber öğrenip proje yazmayı bütün detayları ve kapsamıyla anlayacağınız harika bir eğitim kampı sizi bekliyor! Katılımcıların maksimum düzeydeki interaktif katılımı öncelenen eğitimde sadece kişilik kontenjana yer verilecek ve kaliteli bir öğrenme atmosferi sunulacak.


Belirli bir amaca yönelik olarak yapılan bireysel veya toplumsal faaliyetlerin, amaçlanan sonuçlarının elde edilip edilmediği, önceden belirlenen norm ve standartlara uygun olup olmadıklarının saptanması işlemi olarak denetim kavramı günümüzün en önemli kavramlarından biridir. Kimler Katılmalıdır? Eğitim içerisinde uygulamalı denetim simülasyonları ve egzersizler yer alacaktır.


Kişisel Verilerin Korunması. Uygulamalı Yetenek Yönetimi Eğitimi.


Standart maddeleri üzerinden hazırlanmış olan materyallerle gerçekleştirilen teorik eğitim pratik uygulamalarla pekiştirilir.

Bu eğitimde katılımcılar, baştan sona canlandırmalı. Eğitim programı, denetim faaliyetlerini uluslararası standartlara uygun şekilde yürütmek isteyen denetim birimleri, denetim yöneticileri, iç denetçiler, müfettişler ile risk yönetimi ve denetim alanında faaliyet gösterenlere yönelik olarak hazırlanmıştır.


Maliye Bakanlığınca verilen iç denetçi adayı eğitimi sonunda bir yazılı sınav yapılır ve başarılı olanlar Kamu İç Denetçisi sertifikası alma hakkı kazanır. Sepet sayfasına git Devam et. K’da Sürekli İyileştirme İçin Saha Takım Çalışmaları Eğitimi.


Denetçileri benzetmek gerekir ise bir kurumun " Koruyucu Hekimlikleri "dir. Teftiş yaşanan olayların müsebbini bulmak için daha çok çalışma yürüttüğü için müfettişler daha çok " Adli Tıp Doktorları. Neden, nasıl, kimlerce?


Uluslararası İç Denetçiler Enstitüsü (IIA), iç denetim uzmanlarını bilgi ve profesyonelliklerini göstermek için "Sertifikalı İç Denetçi" (CIA) olmaya davet etmektedir. CIA unvanı, bu işe girişen herkese eğitim fırsatı sağlamaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.