28 Ocak 2021 Perşembe

Yan branşta öğretim yöntemleri staj raporu

Ders: Fen ve Teknoloji. Kemal xxxxx daha önceki derslerde konuyu işlemişti. Bu derste çalışma kita. Yöntemleri Etkinlik 1. Sınıfta küme çalışması uygulanıyordu.


Yazılan soruların öğrencilerin. KOORDİNATÖR ÖĞRETİM. Yazdırdığı metinlerin zamanlara göre çekiminin yine tahtada yapılmasını ister.


Yan branşta öğretim yöntemleri staj raporu

Eğer öğrenci bilemezse kendisi çözer ve nasıl yapıldığını gösterir. Konu anlatımında düz anlatım tekniğini kullanırken metin çeviri işlerinde soru cevap tekniğini ve boşluk doldurma yöntemini kullanır. Okula ilk geldiğim gün Gonca geç kalmıştı. Arkadaşlarına sordum niye geç kaldı diye.


Yan branşta öğretim yöntemleri staj raporu

Gonca’nın geçen hafta annesi ölmüş. Ekteki dosya içeresinde bulunan dosya başlıkları şunlardır. Okulumuzda staj yapmak için gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederiz. Gözlem raporlarının incelenip de�.


Bahar dönemi için başvurular Şubat ayında başlayacaktır. Okuldaki araç-gereç ve yazılı kaynaklar. Bu raporu öncelikle staj yaptığı birimin yetkilisine inceletip onaylatır.


Yan branşta öğretim yöntemleri staj raporu

Okul müdürü ve okul kuralları. Soru sormayı gözlemleme. Raporun her sayfası paraflanmalı ve “kurum onayı” kısmı kaşelenmeli ve imzalanmalıdır. Kurum kaşesi ve onayı olmayan raporlar değerlendirmeye alınmaz.


Bölüm laboratuvarlarında yapılan stajlarda, staj raporu stajın yapıldığı ilgili Anabilim Dalı başkanı tarafından paraflanmalı ve. Bu rapor özellikle sınıf öğretmenliği alanı için hazırlanmış fakat. Diğer alanlarda bu rapordan faydalanabilir çünkü genel olarak okul deneyimi derslerinin konu başlıkları aynıdır. Rapor, Aformatında, alt-üst sağ 2. Ariel ya da Times New Roman yazı tarzı ile, en az punto ve 1. Uzaktan Öğretim Komisyonunun 17.


Yaz Okulu’nda açılacak olan derslerin koronavirüs pandemisi sebebiyle uzaktan öğretim yöntemiyle sürdürülmesi teklifinin kabulüne oy birliği ile karar verilmiştir. Bu rapor yeni eğitim- öğretim yılı Güz Yarıyılının ilk haftasında teslim edilecektir. Teslim sırasında raporunuza ekte verilen kapağı ekleyiniz. YAN BRANŞIMIZDA ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ.


Yan branşımdaki ders olarak bilgisayara daha yakın gördüğüm için İngilizce dersini seçtim. Ve İngilizce dersine girerek öğretmen ve öğrencileri gözlemleyerek öğretme-öğrenme konularını kaydettim. Stajyer Öğrenci Raporu.


Dönem planı Dönem başında ilk etkinlik olarak yapılacak işleri ve bu işlerin ne zaman yapılacağını gösteren dönem planımı hazırladım ve dönem boyunca bu plana uygun hareket etmeye çalıştım. Uygulama öğretim elemanı ve uygulama öğretmeni, her bir uygulama öğrencisi ile ilgili gözlemlerini ayrı ayrı Uygulama Öğrencisi Değerlendirme Formuna (EK-1) kaydeder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.