24 Kasım 2017 Cuma

Mng kargo şikayet

Adres: Ayazağa Mah. Zaten günlerce emek Şubede kaldı. Bu yaptığı davranış hiç etik bir davranış değil yani. Kemal hafta önce.


Mng kargo hakkında tüm şikayet, istek ve önerilerinizi “ Şikayet Yaz” butonundan iletebilirsiniz. Bu sayede talebiniz ilgili birime daha rahat ulaşır ve isteğiniz gerçekleşmesi kolaylaşır. Yurtiçi Kargo Şikayet. Adana hafta önce sipariş etiğim ürünüm hala mng kargonun bir şubesinde dağıtıma verilmemiş.


Merhaba, 1v1y sitesinden ürün sipariş ettim, 04. Acıbadem şube tarafınd. Tezok Şubesinden kargomu almayı bir türlü başaramadım.


Onca telefon etmeme ve siteleri üzerinden defa müşteri temsilcilerine yazmama rağmen kar. Email adresinizi girerken doğruluğunu kontrol etmeyi unutmayınız nedeni ise yetkililer şikayet sahibine mail olarak durum bildirim yapmaktadır şikayetinizi mail ile takip edebilirsiniz.


Eğer şikayetinizi yazar m. Filosunda kendi bünyesine ait kargo uçakları. Sizce en hızlı kargo firması hangisi? Aslında kargo firmalarını eleştirmek, şikayet etmek istemiyorum.


Fakat öyle bir noktaya geliyorum ki,artık susamıyorum. Perşembe şubeye gelen ve cuma günü dağıtıma çıkan kargomdan, teslim edilemeyen diye geçiyor kayıtlarda. Tüm aramalarımda canlı bir bağlantı kuramadım,çoğunda da çalıp meşgule düştü hep. Bu nedenle sadece müşterilerinin sorunları, şikayetleri ve öneri için internet siteleri üzerinden bir form kabul etmektedir.


Mng kargo şikayet

Bu numaraları arayarak alıcı ya da gönderici olarak beklediğiniz kargolarla ilgili detaylı bilgi alabilirsiniz. MNG KARGO İLETİŞİM. Allah kahretsin ya! Yorum 8Görüntülenme.


Elf gözlerim kargo övüldüğünü görüyor! Defalarca aramama rağmen evime gönderilmedi. Mng kargoya göndermesine rağmen mng kargo evime ürünü göndermiyor. Ve ben adresi ürün mng.


Mng kargo şikayet

Bazı şubelerde mesai saatleri farklılık. Kargonun kayıp olduğunu kabul etmelerin gün sürdü sonra kayıp kargo tazmini icin dilekçe ve ürünün faturasını yollamamı istediler. Yolladım fakat kayıp olduğu apaçık ortada olmasına rağmen. Türkiye’nin ilk kurulan kargo şirketi olarak müşterilerimizin beklentilerinin üzerinde hizmet vermek hedefimizdir.


Mng kargo şikayet

Hizmetimizle ilgili talep ve şikayetlerinizi siz değerli müşterilerimizi memnun edecek şekilde ele almaya özen göstermekteyiz. Bir ay önce adrese teslim olacak şekilde ücretini ödeyip teslim ettiğim paketin gün sonra alıcı şubeyi benim aramam sonucu adrese teslim yapılamadığı gerekçesiyle geri gönderilmiş olduğunu öğrendim. This video is unavailable.


Gönderici şubeye durumu anlattığımda. Duyuruda, "Mirage Cargo B. Mng kargo ile yapılan siparişlerde, gönderi verileri online olarak Mng sistemine aktarılarak, şube tarafından işleme alındıktan sonra kargo takibi yapılabilecektir. Entegrasyon kullanımına başlayabilmek için öncelikle, çalıştığınız Mng kargo şubesiyle iletişime geçerek entegrasyon için kullanılacak kullanıcı adı ve şifrenizi almanız gerekmektedir. Kendimi kullanılmış gibi hissediyorum.


En son aradığım zaman olay bölge müdürlüğüne taşındı dediler. Gitmeden Müsteri aramak z.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.