3 Ekim 2018 Çarşamba

Engelli raporuna itiraz ettim

Ayrıca vergi indirimi. Engelli raporu, sağlık heyeti tarafından yapılan kapsamlı muayeneler neticesinde yapılmaktadır. Engelli sağlık kurulu raporuna itiraz vatandaşlar tarafından yapılabilmektedir. Dolayısıyla kişiler istedikleri zaman ellerinde bulunan raporlara itiraz edebilmektedir.


Ancak süresiz olan raporlarda itiraz süresi bulunmaz.

Kişi, süresiz raporundaki belirtilen ibarelerde değişiklik. Engelli raporunuzu aldınız ancak raporda size verilen özür oranının düşük olduğuna inanıyor, size haksızlık edildiğini düşünüyorsanız size verilen sağlık kurulu raporuna itiraz edebilirsiniz. Bildiğimiz gibi devlet prosedürleri her şeyin önünde tutulur.


Günümüzde engelli raporu almak için başvuru yapanların rakamı ciddi anlamda fazla. Bunun kimisi araba almak için sahte işler yaparak kimisi de gerçekten zor durumda. Dayım için engelli raporuna itiraz ettim %dan %e dusurduler ama işitme ve duyma sorunuvar zıhınsel engelli tane kelımeyı zor konusuyor kulak burun boğazda sadece ağır işitiyor dedik konusmasıyla ılgılı bırsey soylemedık % verdı doktor sımdı otv ındırımı ıcın rapora tekrar ıtıraz edecegız konusmasıyla ılgılı engel oranıda verebılıyor mu kulak.


Engelli raporu başvuru sonucunda eğer aşağıdaki sebepler söz konusu ise yada bu şartlar dışında. Hastaneye sevk ettiler ve heyete girdim.

Bu durumda sürücü olamıyorum. Bu arada araç bakmaya başladım ve başka bir firmaya itiraz ettiğim ve seneyi geçen raporumu verdim. Bireysel rapor itirazları.


Ben engelli raporu için başvurdum, %süresiz rapor verildi. Benim gittiğim hastanelerde başka tiplilere (aynı durumda ve organ komplikasyonları yok) %verildiğini biliyorum. Maalesef doktorların. Engelli raporunda yer alan hafif engelli ve ağır engelli gibi terimler, engelli haklarından yararlanma konusunda oldukça büyük bir öneme sahip olan ifadelerdir.


Bir örnek vermek gerekirse bakım parasından faydalanmak isteyen kişilerin engelli sağlık raporlarında ağır engelli ibaresi bulunmak zorundadır. Bu tür durumlarda engelli raporu itirazı gerçekleştirilebilir. Oranlar farklı olduğundan %olan raporumu vermediler direk hakem hastanesine sevk ettiler, hakem hastanesinde de %oranı kesinleştirdiler raporum %da kaldı. Duruma sağlık kurulunda raporu verirken itiraz ettim.


Bunun %gibi çıkması gerektiği belirttim. Bana güldüler maalesef. Daha sonra raporda oranın %olarak düzeltildiğini gördüm. Durum ile ilgilinen kişiler ikamet ettikleri il sağlık müdürlüğüne engelli raporuna itiraz dilekçesini teslim edebilirler.


Son durumda hakem hastanenin vermiş olduğu rapor kararı kesinleşir. Sağlık Müdürlüğü’ne yapılır.

Raporum sürekli rapor. Engelliye verilen sağlık raporu farklı olması halinde, engelli kişinin ikametgah etmiş olduğu il vede ilçeye yakın hakem hastaneye tekrar muayene edilmesi amacı ile il. Engelli Sıhhat Kurulu raporuna itiraz basamakları, kişilerin bekledikleri neticeleri raporlarda görememesine bağlı olarak bir hata yapıldığını düşünmeleri ile başlamaktadır.


Bu bağlamda kişiler, kurul raporlarını yenileme evresinde devlet hastanelerine başvururlar. Devlet hastaneleri tarafınca rapor prosedürünce belirlenen tetkikler ve tahliller yapılır.


Fakat bilinmesi gereken nokta ha. Veli, RAM raporunun kendilerine teslim edildiği tarihten 60(altmış) gün içinde bireyin yeniden değerlendirilmesi isteğiyle, Özel Eğitim Hizmetleri Kuruluna itiraz edebilir. OTORAPOR 269views.


Hakem hastane ağır engelli verdiğine göre evde bakım neden alamıyorsunuz? Cevap: Eğer hakem hastane kararından sonra.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.