27 Kasım 2019 Çarşamba

Özel okuldan istifa etmek istiyorum

Yazdığınız yazıyı okuyan insan, istifa etmek istediğinizi kesin olarak anlamalıdır. Doğum izninde olduğumdan mayıs ayından sonra okuldan maaş da almadım sigortadan yatırılacağını söylediler. Doğum sonrası iznim ağustosta bitiyor ve bu süreç içinde başvurduğum okullardan biriyle sözleşme yapma noktasına geldik.


Eski okuluma bu durumda gelmeyeceğimi bildirdim. Onlar da bu takdirde " istifa " dilekçemi en kısa zamanda getirmem gerektiğini söylediler.

Havaların sıcak olmasından mı? Tatil ihtiyacının hepimizde tavan yapmasından mı? Yorgunluk ve bıkkınlıktan mı bilinmez. Bugünlerde herkes ama herkes işi bırakmak istiyor.


Zihinsel engelli öğrencilere eğitim veren bir özel eğitim okulunda zihinsel engelliler sınıf öğretmeni olarak aydır çalışıyorum ancak okuldan ayrılmak yani işten istifa etmek istiyorum. Ancak bulunduğum şehir dışında bir üniversitede yüksek lisansa kabul edildim.


Eğitimime devam etmek için işten ayrılmak istiyorum.

Son olarak kıdem tazminatı hakkını kaybetmeden istifa etmek için işçi, haklı gerekçelerini istifa dilekçesinde belirterek yazılı bir şekilde istifasını işverene sunmalı ve sunduğuna dair belgeyi ondan almalıdır. Dilekçede istifa etmek istediğinizi direkt olarak belirtmelisiniz. Adınız, soyadınız, TC kimlik numaranız, adresinizi ve size ait iletişim bilgileri sol alt kısımda bulunmalıdır.


Sadece anlaşılır bir dil kullanılmalıdır. Hatta utancımdan istifa etmek istiyorum. Bu istifanın neden. Güzin Abla ciddi ve bir kurumda çalışan bir kadınım.


Ancak şu anda 18’lik tecrübesiz bir kadın. Eğer ortalama yıldır özel sektörde çalışan bir profesyonelseniz muhtemelen en az bir defa da olsa bu süreci yaşamışsınızdır. Ne zaman konuşmalı, önce kiminle konuşmalı, normal mi ayrılmayı yoksa tüm sıkıntıları dobra dobra anlatmalı mı, kapıyı sert mi çarpmalı.


Güvenlik işi bazı durumlarda. Uygulamada yöneticilerin istifa etmelerinin pek çok nedeni olmakla birlikte temel nedenlerine bakıldığında kat maliklerinin kendilerine düşen borçları ve yükümlülükleri yerine getirmemesi yer alır. Yönetici tarafından noterden ihtar yapılmasına rağmen vaktinde ve tamamen.


Bir tanıdığım bir özel bankadan dilekçesini verip ayrıldı bir hafta sonra bir başka bankada çalışmaya başladı. Bundan haberdar olan eski çalıştığı banka da hemen bu kişiyi mahkemeye vererek ihbar süresine uygun olarak istifa etmediği gerekçesi ile dava açıp tazminat talebinde bulundu.

Ben bu davada bu tanıdığım. Akağıdına yazacağımız basit bir dilekçe yeterli olacaktır. Diğer bir bilgi de istifanızı insan kaynakları müdürlüğüne vermeniz gerekmektedir. Konusunu İncelemektesiniz merhabalar.


Merhaba, aydır çalıştığım rehabilitasyon merkezinden istifa etmek istiyorum ancak kurum sahibi istifa etmeni kabul etmem dedi. Kurs, dershane, özel okul ve benzeri özel e? Fakat bu işten çıksam gireceğim herhangi hazır bir işim yok.


Ben özel bir anaokulunda yıldır öğretmenlik yapıyorum. Bana ilk söyledikleri gün o an şokla boş bulunup bana istifa imzalattılar. Tazminatımı vereceklerini söylediler. Daha sonra bana ihbar kâğıdını imzalamam gerektiğini söylediler.


Bugün onları aradığımda tazminatımı ve ihbarı almadan hiçbir şey imzalamayacağımı söyledim. Hem bugün içinde bulunduğumuz şartlara tepki olarak, hem de geçtiğimiz gün içinde yaşadıklarımdan dolayı istifa etmek istiyorum " dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.