11 Haziran 2020 Perşembe

Youtube para kazanma açma

Eğitim Setim Çıktı - h. Video başlıklarının dikkat çekici olması gerekirken, video resimlerinin ilgi çekici olmasına özen gösterilmelidir. Bunun için Türkiye olarak seçtiğiniz ülke kısmını, Amerika Birleşik Devletleri olarak değiştirmeniz sorunu çözecektir. Artık her kanal para kazanmak için bazı şartları yerine getirmek. Tüm bu adımların ve.


This is an example page. It’s different from a blog post because it will stay in one place and will show up in your site navigation (in most themes). para kazanma şartları ise en az 1. Kanalın adı, paylaşım yapılacak içerikler ve kanalın görselleri tamamen kişilerin tercihlerine bağlı olarak düzenlenir. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.


AdSense oturum açma sayfasına yönlendirilirsiniz. Sayfanın üst kısmında doğru e-posta adresinin bulunduğundan emin olun.


Gösterilen hesap doğru değilse hesap değiştirmek için "Farklı bir hesap kullan"ı tıklayın. Ciddi paralar kazanalar, harcadığının. Adım 2: AdSense’e Kaydolun. Mevcut ve gelecekteki tüm videolardan para kazanmak istediğinizi onaylayın.


Youtube para kazanma açma

Bizde nasıList ekibi olarak sizler için bu soruların cevabını derledik. Hemen sayfayı aşağı kaydırarak para kazanma nasıl yapılır resimli anlatım olarak adım adım öğrenin! Para kazanma aktif etme.


Youtube para kazanma açma

Girdim baktım fakat her bir bilgi özensizce ziyaretçiye sunulmuş. Politika, güvenlik ve telif. Bunu geçtiktan sonra, kanalımızı incelemeye alıyor.


Youtube para kazanma açma

Eğer incelemeden geçersek, para kazanma işlemimiz başarıyla açılmış oluyor. Artık kanalınızdan para kazanabilmek içi. Upload videos and manage my channel, Androi Creator.


Upvote (0) Subscribe. Tekrarlanan içerik" bu olay yüzünden milyona yakın izlenme sildim. Elanur ve Miafitz yazdı. Kaldırılmasını istedikleri videoları kaldırdım.


Sabit gelirlerin yerine aylık izlenmeler, abonelikler ya da yorumlar neticesinde değişim. Oldukça kolay bir işlem ile kanalınızı para kazanmaya açabilir ve videolarınız.


Görüntülenme sayısı, sabit bir gelir anlamına gelmemektedir ki bunun nedenlerini yukarıda açıkladık. Kuracağınız kanalın son 1. Açıklaması Güncelleme Tarihi: 17.


Etiket: para kazanma açma. En çok tercih edilen internette para kazanma teknikleri kanal açma web sitesi kurulum ve dahası için en doğru adrestesiniz. Hal böyle olunca videoları gelire.


Bu nedenle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.