27 Nisan 2021 Salı

Yönetici görevlendİrme 2020

Detaylar Mebpersonel. Millî Eğitim Bakanlığı Personel Genel. Buna göre başvuru, sözlü sınav, tercih ve görevlendirme detayları belli oldu. MÜDÜRLÜĞÜMÜZ RESMİ YAZISI.


MEM güncel listesi tcmebhaber. Bilindiği üzere 22.

Sözlü sınavlar 06- temmuz tarihlerinde yapılacak. Kurumlar arasında geçici olarak görevlendirilecek memurlar görevlendirme işlemleri geçici görevlendirme yönetmeliği ne yapılacak ve. Koordinasyon birimi bilgileri.


Müdür için tıklayınız. Okul Kapatılması, birleştirilmesi, dönüştürülmesi vb. Sanuçlara ulaşmak için TIKLAYINIZ. YALVAÇ Yalvaç Antik Kent Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi.


Ulubatlı Hasan Cad.

Caddesi Atatürk Bulvarı Hükümet Konağı. Bahçelievler Mahallesi Şehit Ömer. Dönem Sınavı, Adaylık Kaldırma Yazılı Sınavı ve Ek-Covid-Önlemleri Dikkat Edilecek Hususlar. Yıl Mahallesi İnci Sokak No.


Toplu Taşımadaki Korona Riskleri: Bu Durumlara Dikkat. Emekli Haberleri 2. Sonuçlar için Tıklaynız. Tüm Hakları Saklıdır.


Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır. VAHDETTİN ÇİFÇİ Bingöl Merkez İmam Hatip Ortaokulu MERKEZ 01. MEHMET ERDOĞMUŞ Çamlık İlkokulu GENÇ 27. Yenice Mahallesi 182.


EÖH Sınıfı Dışındaki Personelin İl Dışı İsteğe Bağlı Yer Değişikliği. Yılı İl İçi İsteğe Bağlı Eğitim Sınıfı Dışındaki Personel. Cumhuriyet Meydanı Hükümet Konağı Kat.


Başvurular elektronik ortamda olcak. Görevlendirmeye esas puanlar ağustosta ilan edilecek. EKYS) Yönetici Atama Takvimi Açıklandı.

Tarihinde Sözleşmeli Öğretmen Olarak Ata. YILI MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI EĞİTİM KURUMLARINA. YÖNETİCİ GÖREVLENDİRME. Kapalı: veya yıllık görev yapanlarda hangi tarih baz alınacak bilgisi olan varmı.


Eğitim-öğretim yılının bittiği tarih ya da Haziran sonu diye hatırlıyorum ama emin değilim. Ekler için Tıklayınız. Mimarsinan Mahallesi Belediye Ca.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.