8 Haziran 2020 Pazartesi

Src 4 ders videoları 2019

Comments are turned off. Dinlenme Süreleri Ders Videosu. Yasal Sorumluluklar ve Sigorta Ders Videosu. Davranış Psikolojisi Ders Videosu. Trafik Kazalarının Önlenmesi Ders Videosu. Güzergah ve Geçiş Kuralları Ders Videosu. Güvenli Sürüş Teknikleri Ders Videosu. Bu sayfada yer alan src soruları ve cevapları, sınavı bitirdiğinizde görebileceksiniz. Uygulama sınavları, öğretim programlarına uygun veya uygulamalı soru ile yapılır.


Src 4 ders videoları 2019

KURSİYER PANELİNE GİRİŞ İÇİN TIKLAYINIZ. Bugüne kadar yapılan src belgesi sınavlarında SRCBelgesi ile ilgili olarak yapılan sınavların soruları ve cevaplarına aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz. Seçenekler butonuna tıklayarak tablonun istediğiniz bölümünü filtreleyebilirsiniz. Bizi Takip Edin… İlgili Lİnkler.


D 32-B 33-D 34-D 35-B 36-B 37-C 38-C 39-D 40-B. Bu üç sorudan iki tanesine doğru yanıt vermeniz durumunda sınavda başarılı olmuş sayılacaksınız. Hiç ders görmedim 5kursa TL harca yatırdım.


Src 4 ders videoları 2019

Yani bir ders saat ile ücretin çarpından toplam ücret belirlenmiş olunuyor. B-C-E-D ehliyetlerden birine sahip olmak yeterlidir. Sınıf Öz Akademi Kanalı Ders Anlatım Videoları Değerli öğrencilerim, okulumuzdaki etkileşimli tahtalarda video paylaşım sitesi filtreye takıldığı için size aşağıdaki "Öz akademi" kanalından indirip buradan paylaşıyorum.


Src 4 ders videoları 2019

Sınıf Sihirli Lisan Kanalı Ders Anlatım Videoları Değerli öğrencilerim, okulumuzdaki etkileşimli tahtalarda video paylaşım sitesi filtreye takıldığı için size aşağıdaki "Sihirli Lisan" kanalından indirip buradan paylaşıyorum. Bu ücret Halk Bankası ve Vakıf Bank şubelerine yatırılmaktadır. Sınav sayfanın devamındadır. Srcsınav soruları.


Sizler de ehliyet ve. SRC BELGESİ YURT İÇİ. Mesleki yeterlilik sınavından başarılı olmanız halinde aynı okulda uygulama sınavıda yapılacaktır. YURT İÇİ EŞYA-KARGO TAŞIMACILIĞI (SRC4) SÜRÜCÜ MESLEKİ YETERLİLİK KURS PROGRAMI.


Kayıt Evrakları: adet. Bunu E-postayla Gönd. Merhaba sevgili arkadaşlar Ehliyet Hocam kanalı ile yaptığımız işbirliği neticesinde her ay düzenli olarak src sınavına yönelik hazırlık videolarını sitemizde bulabileceksiniz. Eğitimini tamamlayan sürücü Milli Eğitim Bakanlığının düzenleyecek olduğu sınava girerek bu.


Dersin Videosu İçin Aşağıya Tıklayınız. Henüz Eklenmiş Video Bulunmamaktadır. Fakat sadece test çözerek çalışmak ezberinizi geliştirir daha sonra da konuları unutmanıza sebep ola bilir bu sebepten konu anlatımlı ders kitapçığından çalışmak daha faydalıdır. LETİŞİM BİLGİLERİMİZ.


YENİ ÜMİT EĞİTİM KURUMLARI Adres: Mareşal Çakmak Mh. Ehliyet soru çözme sitesi. Sürücü Kursu Online sınav portalı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.